23/2 2011..


Idag är man ledig, jag håller på att tvätta och kolla på big brother på webben, skulle kolla reprisen igårnatt men jag somnade och vaknade av att klockan ringde kl 10, med tv påslagen och inlindad i mina täcken & liggande helt snett i sägen, måste ha varit trött igår..hehe:)
Idag får vi se vad som händer, är helt seg, känner inte för att göra nånting egentligen, kontot ekar tomt, och kompisarna jobbar, tror nog ändå jag hoppar in i duschen om en stund och beger mig ut en sväng..

Hur ser er dag ut.. puss


Kommentarer
Postat av: mormor

du är för rolig,kan du inte stanna hemma någon kväll utan du måste göra något. har du inte fått pengar från försäkringskassan ännu ,men du får väl lön nu den 25 som alla andra hoppas jag. stor kram.

2011-02-23 @ 18:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0