3/2 - 2011..


Hej sjuklingen här..
Har legat sjuk nu i några dagar, håller mig hemma imorron med så jag blir helt frisk:)
Mådde jätte dåligt igår, feber magsmärtor, illamående och allmänna magproblem, ja ni förstår..
Så min snälla mamma har varit här idag med lite nödvänliga saker, alvedon och lite mat..
Eftersom de är så synd om mig har jag tröst shoppat lite på nelly.com
Blev detta, en BH som skall ge 1-2 strl större bröst,(wonderbra-full effect bra) 
& en jätte söt svart klänning, som man ju aldrig kan få för många av..

Wonderbra - Full Effect BraAngeleye - Flower Shoulder Dress

Får hålla tummarna på att bh passade fick ta en 75D istället för 70DD(E) som ja brukar ha..
Tyvärr kan man inte se dem fina detaljerna på klänningen på denna bilden,
men är ni nyfika kan ni ju kika in hemsidan(nelly.se)


Kommentarer
Postat av: annmari

hoppas att du blir frisk fort,men gå inte ut för tidigt.

2011-02-04 @ 10:09:35
Postat av: annmari

du skrev att du skulle bli bättre på att blogga, jag väntar fortfarande.

2011-02-10 @ 10:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0