11/1 2011..


Varför blir jag alltid deppig i Januari & februari?
Var hemma hos mamma innan och pratade om allting som händer just nu,
känner mig helt nere, tack & lov har jag världens bästa mamma som alltid finns där,
tröstar & peppar mig till nya saker..
Så nu känns de lite bättre när man har fått prata med någon..
Så nu har jag syndat lite genom att beställa från H&M..


Detta beställde jag förra veckan, det har redan kommit..
Skjorta - Mörk denimblå



Och detta kommer i februari..


Leggings - Svart


Och denna snygga bikini kommer i april..




Snygga saker va? nu väntar vi bara på att de skall bli vår & sommar:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja shopping är ju inte dumt mot vinter deppen.Glöm nu inte o ta dina rosenrottabletter......<3

2011-01-11 @ 22:35:22
Postat av: Nicole

Nämen, du får hålla igång nu i Januarit februari..Jag tänkte skaffa gymkort uppe på 24 nu nån dag, sugen på och följa med så tar vi tag i våra sorlga liv??:)

2011-01-12 @ 01:31:30
URL: http://nicolajs.blogg.se/
Postat av: Anonym



Jättefina kläder:) Den svart och gråa klänningen har jag tittat på jättelänge men har inte beställt den än.

Men den finns väl i andra färger också?



Tänl positivt. Vi vänner finns alltid här för dig!!

2011-01-12 @ 16:15:31
URL: http://alexxi.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är likadan, blir alltid deppig i januari! :/

Jättefina kläder du beställt!



När ska du skriva vad du lagt så mycket pengar på? Beställt resa? köpt lägenhet? Jag är jättenyfiken!



Annars bra?



kraam Emelie

2011-01-14 @ 14:32:31
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0