3/1 2011..


Idag har det städats, plockats undan, dammsugit, dammtorkats,
gjorts ärenden istan, fikat med sandra och lasse,
och nu sitter jag och myser nyduschad i min nya pyjamas framför datorn med en stor cola:)
Imorron blir det jobb för första gången på länge, känns skumt att det redan har gått 5 veckor..
Jag hoppas iallafall att de kommer gå bra, är ju lite nervös över att jag inte kommer kunna hålla samma tempo och bära lika tungt som innan, hoppas att jag har fel & att de kommer gå fint:p




Min nya pyjamas jag fick i julklapp..


Kommentarer
Postat av: annmari

det går säkert jättebra med jobbet,du är så duktig.

2011-01-04 @ 10:28:37
Postat av: annmari

roligt att du börjat skriva i din blogg igen.

2011-01-04 @ 10:29:40
Postat av: Mamma

Du får ta det lite lugnt så här i början.Pyjamasen var ju precis lagom i storleken :)

2011-01-04 @ 11:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0