10/3 2011..


Det var ju kul så länge det varade brukar de heta..
Fick förhoppningar, trodde det skulle ske lite förändrigar i mitt liv för en gång skull men den drömmen försvann lika fort som den kom, fick ett melj igår om att ja gått vidare till steg två i uttagningarna men jag råkade läsa det två dagar för sent, p.g.a att jag har jobbat hela helgen och kan därför inte få jobbet, skickade ansökan i fredags förra veckan och dem svarade samma dag, vilket jag absolut inte förväntade mig, brukar ju ta lite längre tid än så, kollade mejlen igår och då var det försent, men jag gjorde del tvås tester och sände iväg ett mejl och förklara att jag inte hade sett mejlet från nu, men fick som svar att det tyvärr redan var för sent för denna gången, inget som säger att jag hade fått jobbet ändån, men tänk om ja just missade mitt livs chans till en ny karriärs möjlighet..ahh jag blir tokig, när ska oturen vända, när kommer min tur..orkar inte jobba som servitris länge till...



Kommentarer
Postat av: annmari

vad för jobb var det ,har man sökt jobb får man vara på hugget o gå in o titta varje dag på sina mail hur sent o hur trött man är det går ju så fort.

2011-03-11 @ 09:31:24
Postat av: mamma

Var det jobbet som tågvärd?Ja det var ju ovanligt att de svarade så snabbt,men det är nog bäst du kollar din mejl varje dag,specioellt när du har skickat in ansökningar.Sökte du det andra jobbet också?Kram mamma

2011-03-11 @ 11:25:29
Postat av: susanne

inte ska du se det som att du kanske missat ditt livs chans...det var kanske en mening att det blev såhär....du ska se att det löser sig...kram

2011-03-11 @ 13:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0