25/11- 2011


Idag är det löne dag, för dem flesta iallafall..
Blev ingen stor pengahög för min del tyvärr, har ju blivit en del utgifter de sista dagarna..
Igår fick jag håret fixat av världens bästa emily:) vi la in lite slingor i utväxten i två olika nyanser, blev riktigt bra, sen passade vi på att färga mina ögonfransar, vilket jag aldrig har gjort förut det sved en del kan jag säga, men fint blev det, känns rätt skönt att ha det gjort om man inte känner för att använda smink i backen till exempel..
Ikväll blir det födelsedagsfest/avskedsfest, det ska bli riktigt kul är taggad:)
Nu måste jag sticka ner till stan en runda och fixa några sista saker:)
 puss puss


En bild från förra gången ja klippte och färgade,
 blev ungefär lsåhär denna gången också, fast bättre:)


Kommentarer
Postat av: jan .

Håret blev ju fint .vi får hoppas att du får det bra i Norge o. att resan går bra , lycka till , Elias hälsar också , han är o. hälsar på idag .

2011-11-26 @ 11:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0