7/11- 2011..


Efter en trevlig helg i mina underbara vänners sällskap är de åter igen Måndag.
Varför är måndagar alltid sega, man känner sig trött och omotiverad på något sätt, istället för att känna, det är nya vecka alltså nya tag och nya utmaningar och händelser som väntar..
Har börjar räkna ner dagar nu till jag åker till vårt kära grannland, vädret här hemma gör en deppig och trött, & som ja sa tidigare omotiverad, var uppe tidigt idag, var hos sjukgymnasten för att kolla min rygg som jag berätta om i tidigare inlägg, det så bättre ut sa hon men jag ska fortsätta vara försiktig och tänka på hur jag använder ryggen osv..
Måste sluta nu, ska iväg och jobba i Malmö på mitt gamla jobb, dem behövde lite hjälp förra veckan och denna..

Ciao..



Kommentarer
Postat av: ann-mari

ta det lungt nu så du inte skadar dej o inte kan åka till Norge.

2011-11-07 @ 18:21:38
Postat av: susanne

kul att du börjar blogga lite igen....hoppas att vi får följa ditt äventyr i norge här på bloggen. Var nu rädd om din rygg och ta det försiktigt...kram kram

2011-11-09 @ 08:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0