Skumt..


Igår hände det en väldigt konstig sak..
En timme innan jag skulle iväg och jobba fickja "typ" ryggskott, satt framför datorn och när jag skulle resa mig upp kändes det jätte konstigt i ryggen, men ja tänkte inte mer på det och gick in i köket för att laga lite mat, det blev bara värre och värre och kändes jätte konstigt, kändes typ som att någon högg mig med en kniv i ryggen och jag kunde knappt andas, var jätte obehagligt faktiskt...så pappa fick köra iväg mig till vårdcentralen akut, och de visade sig att det var en ordentlig sträckning i muskeln, fy vad ont jag hade... så jag fick beskeed av doktorn att jag inte får jobba ihelgen, sen måste jag ta de lungt nästa vecka och inte jobba för mycekt eller överanstränga mig..
Tur man har snälla föräldrar som ställer upp för en iallafall..



Kommentarer
Postat av: ann-mari

Ja du får lyda doktorn o ta det lite lungt.

2011-11-06 @ 10:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0