1 Februari 2012..


Då har vi en ny spännande månad framför oss..
Börjar känna mig bättre och bättre för var dag som går nu:) hoppas på att bli helt frisk innan helgen så jag kan börja jobba igen och känna mig behövlig:)
Dagen eller månaden började bra tillsammans med carro, blev våffelfrukost, te & våfflor med bringebärssylt och levande ljus:) syper mysigt och mumsigt..
Blir en lungn dag idag med, ska ta en runda ner till ica sen måste handla några saker, får ta på mig ordentligt skall tydligen vara riktigt kallt ute har ja fått höra, har inte varit ute sen i söndags ju..sen ska ja nog fortsätta kolla på paradisehotel norge, skit underhållande program:) bättre än det svenska..

Ha en go dag allesammans:)



Carro o jag..


Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Skönt att du känner dej bättre,gå nu inte ut för tidigt.

2012-02-01 @ 15:49:25
Postat av: susanne

härligt att du börjar friskna till...kram

2012-02-02 @ 08:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0