2/2 - 2012..


Då var man inne på den förhoppningsvis sista sjukdagen, skall börja jobba igen imorron:) känns skönt att komma igång ingen, tråkigt att bara vara hemma hela dagarna..
Så nu blir det jobb hela helgen och förhoppningsvis andra trevligheter också:)
Måste bara beklaga mig lite över hur kallt det faktiskt är nu, satt inne i vårt vardagsrum innan( som förövrigt är väldigt kallt) skulle ta en powernap tänkte ja men det gick inte alls, jag frös så jag skackade, så fick krypa ner under täcket i min säng i mitt rum istället..Aja de kommer tyvärr vara så nu ett tag innan solen kommer.. bara att ta på sig ännu mer kläder..
Känner mig lite smått uttråkad just nu, tjejerna har inte kommit hem än, det är torsdag idag och då har skidlärarna skidshow, hoppas carro kommer hem snart iallafall, vill ha någon att prata med:))

Ha de..


Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Skönt att du är på benen igen,har ni ingen värme alls i vardagsrummet,är det kallt får ni klaga,för det är inget roligt att frysa,hoppas det går bra att jobba.

Nu skall jag också skaffa SKYPE,mamma skall hjälpa mig i em med instalationen,så kan vi väl skypa.

2012-02-03 @ 11:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0