24/1 - 2012..


Ledig idag, belöna mig själv med en skön sovmorgon:)
Tänkte bege mig till skidcentret sen, ska besöka Louise i Gaupeland( barnlandet ), hålla henne sällskap på jobb, och kanske leka lite med dem söta barnen:) alltid kul..
Sen får vi vad dagen mer har att erbjuda,
lediga dagar brukar bli ganska lugna här uppe iallafall i början av veckan..
Helgen har varit super, blev utgång fre och lördag, i lördags fick jag till och med med mig Malin ut:) super kul hade vi, dansade loss som vanligt:) hehe..
Ne nu blir de en sen frukost:) Havregrynsgröt som vanligt:)

HA DE..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra att du äter ordentlig frukost :)

Hur är det med din mage nu?

2012-01-24 @ 11:11:50
Postat av: Ann-Mari

håller med mamma att det är bra med riktig frukost. Har ni barnland där också,passar väl dej bra du har ju övat i Turkiet.

2012-01-24 @ 14:17:45
Postat av: Ann-Mari

Håller med mamma att det är viktigt att äta en riktig frukost,har ni barnland där också,du kan ju busa med barnen lite du har ju vana från Turkiet.

du får ha det bra. KRAM.

2012-01-24 @ 14:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0