6/1 - 2012


Nytt år och detta skall bli ett spännande och händelserikt år har jag bestämt.
Som ni har märkt har jag varit dålig på att uppdatera bloggen, det har hänt väldigt mycket, jobbat och sen har det ju varit jul och nyår, vilket har lätt till mycket fest och och mycket jobb eftersom vi har haft mycket gäster, men nu är jag ledig i tre dagar så nu har jag massor av tid att blogga:)
Vad har då hänt? 
Det har ju varit julafton, dagen den började med jobb ett par timmar, tillsammans med emelie, det var väldigt lungt och stilla, sen var det julmiddag hemma hos oss på hybel:) syper mysigt var det, ringde hem och pratade med familjen, det var härligt att få prata med er alla:)
Sen efter julafton blev det massa JOBB, FEST & mera JOBB...
Sen har vi firat nyårsafton, blev en lungt kväll på jobb först tillsammans med Malin, åt nyårsmiddag på jobb(fryspizza & cola). sen stack jag hem och gjorde mig iordning, sen upp till grannarna för den riktiga nyårsmiddagen, sen var det nyårsfest på hybel som gällde, folk bara stormade stället och vid tolvslagen stod vi utanför och skålade och gjorde allt som hör nyår till, sen fortsatte festen inne hos oss, sen blev de lite utgång i byn och sen efterfest på det:) en lyckad nyårsfest helt enkelt:))
Nu har jag varit här i mer än en månad, tiden går för fort, vill inte att de ska slut....



 






Kommentarer
Postat av: Mamma

Är bilderna från julafton?

Ser ut som ni bor i en sån där riktig timmerstuga.

Är så glad för din skull att du trivs <3

2012-01-06 @ 15:48:49
Postat av: Ann-Mari

du tar verkligen vara på allt som händer,det är ju roligt att du trivs o mår bra.KRAM.

2012-01-07 @ 11:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0