Kallt..

Det är väldigt kallt i dalen i dag, tänkte ja skulle få lite motion, så jag gick till skidcentret innan, kände inte mitt ansikte efter en stund, o håret o mössan blev alldeles vit... Tog några bilder på vägen också, då dog min mobil p.g.à kylan.. Hehe så sjukt.. Men efter en runda i gaupeland med Louise och alla söta barn är ja nu hemma igen och värmer mig med en kopp kaffe:) mm vart länge sen jag drack kaffe.. Får ju halsbränna och magkatarr hela tiden, vet inte vad de e med mig, hoppas verkligen de försvinner snart:) Ha de...


Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Du får besöka läkaren när du kommer hem,det är ju inte roligt att vara dålig i magen.Du får vara noga med vad du äter,kaffe är inte bra drick the istället.Du får ha en fin dag.KRAM

2012-01-25 @ 11:27:36
Postat av: Mamma

Jag kan skicka fler Losec om du vill..

2012-01-25 @ 11:31:49
Postat av: susanne

härligt att se dig...du ser så pigg ut

2012-01-27 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0