Skidåkningen!


Som ni säkert redan vet så är jag inte så bra på att åka skidor än, har bara stått på skidor 2 gånger, dåligt jag vet, ska försöka ge mig ut mer, måste komma igång känner jag, förra veckan åkte jag längdskidor för första gången, det var väldigt roligt men svårt, gick ganska bra raka spår och jag lärde mig att komma upp för backarna, men åka nerför gick mindre bra, vågade inte riktigt, längdskidor är väldigt lätta, dem väger typ ingenting för er som inte vet, så man har liksom ingen kontroll, det känns som man ska flyga iväg, men jag tyckte de gick ganska bra ändån:)



Precis efter längdåkningen..


Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Ge inte upp skidåkningen du har ju några månader kvar att lära dig på,för du är väl ledig några dagar o när du får varmare kläder så får du kanske lust att stajla i backen,roligt att du ser så frisk o rosig ut.KRAM morfar hälsar.

2012-01-13 @ 13:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0